[<< Prev] [Next >>]


Allroad Tour 2000 Guhtur

Copyright 2000. Ari Peltola / Allroad Tour Team

Eran Eshed Shohamista Israelista ja aavikkokilpuri KTM 660 Rally.<br> Eran Eshed from Shoham, Israel with his rent bike desert racer KTM 660 Rally Reissun jälkeen Arto Laitinen miettii kotimatkaa Muurameen ja kamatkin pitäisi pakata. Arto Laitinen is making plans to pack his gear for the way back home. Jari Akkilan mielestä KTM 640 ei pahemmin tärise.
Seppo Suominen Racing Bikesta,Tuusulasta vuokrasi israelilaisille kotarit alle. Etualan pyörä oli vielä kaksi päivää ennen lähtöä tehtaan laatikossa paloina ja rekisteröimättä. Sepi, tämä ei kaikissa firmoissa onnistu! <br>Bikes for the Israelians were rent from Mr Seppo Suominen, Racing Bike, Tuusula, Finland. One of the KTMs was assembled and registered just one day before the start. What a way to go, Sepi! Timo Oded Melamed Shohamista Israelista, jonka veli Erez osallistui Allroad Tourille 1999. Oded oli nyt saanut lainaksi veljensä ajopuvun, mutta jostain syystä siitä puuttui lämpövuori.<br> Oded Melamed, Shoham, Israel. His brother Erez drove Allroad Tour in 1999 and borrowed now his Rukka suit to Oded. For some strange reason the thermal lining of the suit was missing…
Jari Akkila tekee liejusta taidetta. Jari Akkila and his art out of the mud. Käydään ensin Raja-Joosepissa ja tsekataan sitte se hiekkapätkä! <br>Hey Guys, lets go first to Raja-Jooseppi (custom station at the Russian border) and then check some gravel paths.
Laakso-Timppa ja Savi-Marko poseeraavat.<br>Tim-of-Valleys and Mud-Mark are posing to the camera. Anders Nedemark Uumajasta lähdössä ottamaan tyypit Viljakaisen Maunon Husse TE400:lla.
Ismo Koskelan hymy ei hyytynyt vaikka mies vetikin DR750:n huolella 70 km/h vauhdista nurin. Pasi Maaranniittyäkin huvittaa moinen sinkoilu.<br>Ismo Koskela is still happy after 70 km/h high side at gravel. Pasi Maaranniitty wants to try the same someday. Harri Puustinen , Allroad Tour veteraani, rakentaa kartanlukuajolaseja.<br>Harri Puustinen, one of the Allroad Tour veterans, fixing his near sight glasses-goggles-kit. Harri Seppänen vaihtoi huoltoauton isoon enduroon.<br>Harri Seppänen from service crew testing a heavy allroad bike.
Lars Hörnqwist Uumajasta ja Kimmo Neuvonen aamusumpilla Kaunispään Huippu-kahvilassa (438 m mpy).<br>Lars Hörnqwist, Umeå, Sweden and Kimmo Neuvonen enjoying their mocca at the café Huippu at the top of the Kaunispää fjeld (438 m asl). Huoltojoukkojen Valdo Praks Kuusalusta Eestistä ja Eran Eshed ihmettelevät Eranin aavikkoraaseria.<br>The service crew member Valdo Praks from Kuusalu, Estonia and Eran Eshed. Eran's bike KTM was rented from Racing Bike, Tuusula, Finland. Webmasterimme tarjoaa kahvit rekisterinumeron kertojille, tai sitten ei.<br>Allroad Tour quiz: Tell the right license number to our webmaster and you win a cup of coffee, maybe.
Air Power-puvun hoito-ohjeessa ei lue: pesu suomudalla ja kuivaus puunoksalla.<br>Washing instructions: wash with swamp mud and let dry on a branch of pine. Varusteiden pitää kestää koviakin olosuhteita.<br>Good equipment is essential in the hard circumstances of Allroad Tour. Huoltoauton takarenkaat olivat kankailla ja kesken matkan jouduttiin etsimään uudet.<br>The rear tyres of the service wagon were just  little bit worn and during the tour two of them exploded.

Back to Allroad Tour Homepage

Generated with Arles Image Web Page Creator